انتظار تا کی؟؟؟ وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

ما تا کی ؟ باید تا کی این نقشا رو بازی کنم ؟

حالا که راضین همه ، باید تو رو راضی کنم ؟

راستی عجب دنیایه ، کاراش غریبو وارونس

دیوونه کم بود ، خودشم از همه بیشتر دیوونه اس

ببین گلم ، بهشت من ، طاقت شونه هام کمه

عین یاس همسایمون ، شاخه آرزوم خمه

زخم زبون آدما هر ثانیه زیاد تره

همش می گن کجاس ؟ چی شد ؟ تو رو نمی خواد ببره

مادر بزرگ می گفت برو طالعتو یه جا ببین

منم آوردم عکستو ، گفتم تو فالم اینه ، این

همه بهم می خندیدن ، تو هم بودی می خندیدی ؟

کاش خودتو به جای من می ذاشتی و می فهمیدی ... 



نظرات شما عزیزان:

arash
ساعت21:33---25 دی 1391
سلام وبلاگ خوبی داری منم یه چیزی مثل تو ساختم اما مال تو عاشقانه و جنون اما مال من عشق غم و اندوه و تنهایی دوست گلم لینکت کردم به منم سر بزن خوش حال میشم

احساس سوختن به تماشا نمی شود
آتش بگیر تا که بدانی چه می کشم .



AIDA
ساعت19:37---19 ارديبهشت 1391
slm
dooost khobam web ghashangi dari
khoshhal misham bazam web manooo ghabel didan bedooni


موج دریا
ساعت0:39---19 ارديبهشت 1391
سلام مینا جان خیلی قشنگ بود وب قشنگی هم داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی و اگه موافق بودی تبادل لینک کنیم گلم


النا
ساعت22:33---18 ارديبهشت 1391
سلام مرسي گلم به وبم سر زدي عالي هميشه اپ شدي خبرم كن منم اپم خانومي

جواد
ساعت16:41---18 ارديبهشت 1391
درختان بارور خم می شوندوانسان های بزرگ متواضع می گردند،اما شاخه های خشک ومردم نادان می شکنند وخم نمی شوند.

maryam
ساعت12:54---18 ارديبهشت 1391
میبوسمت میگی خداحافظ
این قصه از اینجا شروع میشه
من بغض کردم تو چشمات خیسه
دست دوتامون داره رو میشه

تو سمت رویای خودت میری
میری و من چشمامو میبندم
ما خواستیم از هم جدا باشیم
پس من چرا با گریه میخندم

میبینمت میری ولی میری نمیبینی
میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری
میبینمت میری ولی میری نمیبینی
میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری

چقدر تنهایی بده بگو حال تو هم اینه
اگه این عشق کشته شه پای تو هم گیره
قول داده بودم به مرور زمان خوب شم
یه کم انصاف داشته باش نذار خورد شم

ببین شاید الان بگی تقصیر ما نیست
این داستان عشقه تو تقویم تاریخ
ولی مگه میشه این همه خاطره رو گور کرد و بعد نشست فقط فاتحشو خوند نه
نمیدونم توی کتم نمیره
مگه میشه عشق یک شبه عقب بشینه
بدون خالیه جات تا که تو پرش کنی
واسه آدمی که یک عمر تو بتش بودی
من که هر کاری کردم که نری یه وقت نه
نمیدونم چرا یهو زدی به هم من
عاشقتم اینو انکار نکن
مثل فیلمی که هیچ وقت اکران نشد

تو فکر میکردی بدون من
دلشوره از دنیای ما میره
اینجا یکی همدرد من میشه
اونجا یکی دستاتو میگیره

گفتی که میتونی بری اما
بغض تو دستاتو برام رو کرد
ما هر دو از رفتن پشیمونیم
جون دوتامون زود تر برگرد
جون دوتامــــون ...

میبینمت میری ولی میری نمیبینی
میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری
میبینمت میری ولی میری نمیبینی
میبوسمت از من ولی دستاتو میگیری


فاطمه
ساعت21:38---17 ارديبهشت 1391
salam mina jan mer30 az upet top bod manam upam

النا
ساعت21:37---17 ارديبهشت 1391
سلام مينا جونم اپت عالييييييييييييييييييييييييه گلم مرسي سر زدي دوست خوبم

بهراد
ساعت13:11---17 ارديبهشت 1391
سلام عزیزه دلم امیدوارم بدونی که من به جا بهراد جان نویسنده شدم منو چرا لینک نکردی؟

arezoo
ساعت8:30---17 ارديبهشت 1391
دیگه حتی به سایه ام هم اعتماد ندارم ، چون اونم جاهای تاریک تنهام می ذاره

fadaye khodeto upet


قاصدک
ساعت7:38---17 ارديبهشت 1391
گر محبت ثمرش سوختن و ساختن است


یا به دنبال محبت سر خود باختن است


من به میدان رفاقت گذرم از سر خویش


تا بدانی که این ، حاصل دوست داشتن است



maryam kumar
ساعت0:47---17 ارديبهشت 1391
…….♥#########♥
…..♥#############♥
…♥###############♥
..♥#################♥………………♥###♥
..♥##################♥……….♥#########♥
….♥#################♥……♥#############♥
…….♥################♥..♥###############♥
………♥################♥################♥
………..♥###############################♥
…………..♥############################♥
…………….♥#########################♥
………………♥######################♥
………………..♥###################♥
………………….♥#################♥
……………………♥##############♥
………………………♥###########♥
………………………..♥#########♥
………………………….♥#######♥
……………………………♥#####♥
……………………………..♥###♥
……………………………….♥#♥
…………………………………♥
…………………………………♥
……………………………….♥
……………………………..♥
……………………………♥
…………………………♥
……………………….♥
…………………….♥
………………….♥
………………♥
………….♥
………♥
……♥
…..♥

aaaaaaaaaaapaaaam biiiiiiiyaaaaaaaa


حسین
ساعت0:02---17 ارديبهشت 1391
kheili ghashang byd
mese hamishe mina joonam


nima
ساعت23:24---16 ارديبهشت 1391
سلام مینا جون واقعا خوشحال میشم بم سر میزنی ممنونم جبران میکنم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341